Роль засобів масової інформації у формуванні політичного іміджу державної влади

Автор(и)

  • Л.К. БАЙРАЧНА доцент кафедри конституційного права України Національного університету “Юридична академія України імені Ярослава Мудрого”, Україна

DOI:

https://doi.org/10.37750/2616-6798.2013.3(9).272382

Ключові слова:

засоби масової інформації, імідж політичного діяча (лідера), імідж правлячої політичної партії, політичний імідж держави

Анотація

Розглядається особливість формування політичного іміджу державної влади засобами масової інформації в сучасних умовах. Показано, що політичний імідж державної влади містить у собі три компоненти: імідж політичного діяча (лідера), імідж правлячої політичної партії й політичний імідж держави. Доводиться, що засоби масової інформації є найважливішим фактором формування певної політичної свідомості.

Біографія автора

Л.К. БАЙРАЧНА, доцент кафедри конституційного права України Національного університету “Юридична академія України імені Ярослава Мудрого”

кандидат філософських наук

Посилання

Інформаційне законодавство України : збірник законодавчих актів у 6 томах ; за заг. ред. Ю.С. Шемшученка та І.С. Чижа. – К. : ТОВ Видавництво “Юридична думка”, 2005.

Колосок С.В. Зв’язки з громадськістю у формуванні іміджу органів державного управління : дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з держ. упр. : 25.00.01 / С.В. Колосок. – К., 2003. – 183 с.

Лашкіна М.Г. Концептуальні засади взаємодії органів державної влади та засобів масової інформації в умовах демократизації державного управління в Україні : дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук : 25.00.01 / Марія Григорівна Лашкіна. – К., 2008. – 187 с.

Мельникова Т.С. Пропаганда как технология политического манипулирования // Власть. – 2010. – № 8. – С. 22-29.

Мельникова Т.С. Роль средств массовой информации в политической жизни современного общества. // Проблемы гуманитарных наук : история и современность.– Саратов, 2009. – Вып. 7. – С. 42-53. – (Альманах).

Мех О.В. Служби із зв’язків з громадськістю в органах виконавчої і законодавчої влади та місцевого самоврядування на сучасному етапі розвитку України : дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : 10.01.08 / О.В. Мех. – К., 2004. – 173 с.

Почепцов Г.Г. Имидж : от фараонов до президентов / Г.Г. Почепцов. – К. : “АДЕФУкраина”, 1997. – 328 с.

Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии двадцатого века / Г.Г. Почепцов. – М.-К., 2000. – 354 с.

Про підсумки парламентських слухань “Суспільство, засоби масової інформації, влада: свобода слова і цензура в Україні” : постанова Верховної Ради України від 16.01.03 р. № 441-ІV // Відомості Верховної Ради України. – 2003. – № 16. – Ст. 130. – Режим доступу : //www.zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1761-15

Про прийняття за основу проекту Закону України “Про інформаційну відкритість органів державної влади та вищих посадових осіб України” : постанова Верховної Ради України від 17.12.04 р. № 2265-ІV. – Режим доступу : //www.zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi

В.В. Речицкий. Символическая реальность и право / В.В. Речицкий. – Львов : ВНТЛКлассика, 2007. – 730 с.

Руіс Мендісабаль Л.М. Зв’язки з громадськістю як комунікативний аспект державного управління : дис. на здобуття наук. ступеня канд. наук з держ. управління : 25.00.01 / Ліліана Миколаївна Руіс Мендісабаль. – К., 2001. – 189 с.

Избирательная кампания : стратегия, тактика, психологические аспекты / [И.М. Слепенков, Ю.П. Аверин, Б.Ф. Усманов, Э.М. Розенталь]. – М. : Российский центр избирательных технологий. – 1995. – 68 с.

Сэлмор С., Кандидаты, партии и избирательные кампании. Как делают выборы в Америке. – (Технология и организация избирательных кампаний : зарубежный и отечественный опыт) / С. Сэлмор, Б. Сэлмор; под ред. Комаровского B.C.. – М. : АиК-сервис. – 1995. – 726 с.

Уэбстер Ф. Теории информационного общества / Ф. Уэбстер ; [пер. с англ. М.В. Арапова, Н.В.Малыхиной] ; под. ред., Е.Л. Вартановой. – М. : Аспект Пресс. – 2004.– 400 с.

Шпаковский В. История связей с общественностью : электронный учебник для дистанционной формы обучения / В. Шпаковский – Режим доступу: //www.window.edu.ru/window_catalog/files/r24481/pr.pdf

Public relations : история вопроса // Услуги и цены. – 2005. – № 3. – Режим доступу : //www.uslugy.ru/a-id- 5867.html

Joseph Klapper The Effects of Mass Communication. – N.-Y., 1960. – Р. 252.

P. Lazersfeld, B. Berelson, H. Gaudet. The People’s Choice. – N.Y., 1944.

P. Lazersfeld, M. Rosenberg. The Language of Social Research. – Glencoe. 1955.

P. Lazersfeld, W. Thielens. The Academic Mind : Social Sciences in the Time of Crisis. – N.Y., 1958.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-10-31

Номер

Розділ

Статті