Роль та переваги використання інформаційних технологій в навчальному процесі (на прикладі навчальної дисципліни “Інформаційне право”)
DOI:
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2012.3(6).272190Ключові слова:
інформація, інформаційні технології, навчальний процесАнотація
У статті підіймається актуальне питання використання інформаційних технологій в навчальному процесі, аналізуються їх переваги та недоліки, а також принципи використання. З’ясовуються мета та функції викладача при використанні інформаційних технологій.
Посилання
Левченко Т. Г. Вплив вищого навчального закладу на розвиток “інформаційного суспільства” / Т. Г. Левченко // Інститут вищої освіти та його вплив на регіональний розвиток України: соціокультурні, економічні та правові аспекти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції, 26 – 27 травня 2008 р. – Ірпінь, 2008. – С. 105 – 107.
Парубок О. М. Інформаційно-комунікаційні технології активізації навчального процесу у вищих навчальних закладах МНС України / О. М. Парубок, А. І. Харчук, О. В. Міллер // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. – 2009. – Вип. 3. – С. 30 – 34.
Нагірняк М. Я. Роль держави у запровадженні інновацій на основі сучасних інформаційних технологій у розвиток вищої освіти України / М. Я. Нагірняк, А. Я. Нагірняк // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. – 2008. – Вип. 2. – С. 45 – 53.
Наконечна Л. М. Використання мультимедійних презентацій у навчально-виховному процесі : матеріали Всеукр. наук.-практ. конференції [“Сучасне навчальне обладнання: інновації, технології, досвід”], 25-26 лютого 2010 р. – Суми, 2010. – С. 60 – 61.
Галиця О. Психологічні аспекти навчального процесу в юридичних факультетах / О. Галиця // Юридичний журнал. – 2009. – № 10. – Режим доступу : //www.justinian.com.ua/ print.php?id=3323