Індекси медіаприсутності і порівняння в інформаційному просторі
DOI:
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2012.3(6).272183Ключові слова:
індекси порівняння, індекси медіаприсутності, інформаційний простір, контент-моніторинг, монополізмАнотація
Про застосування індексів медіаприсутності і порівняння при дослідженнях в інформаційному просторі.
Посилання
Lorenz M.O. Methods of measuring the concentration of wealth // Publications of the American Statistical Association, 1905 (Publications of the American Statistical Association, Vol. 9, №. 70, 9 (70): 209 – 219.
Gastwirth J.L. The Estimation of the Lorenz Curve and Gini Index // The Review of Economics and Statistics, 1972 (The Review of Economics and Statistics, Vol. 54, № 3, 54 (3): 306 – 316.
Hoover E.M. jr. The Measurement of Industrial Localization // Review of Economics and Statistics, 1936, 18, №. 162-171.
Theil H. Economics and Information Theory. Chicago: Rand McNally and Company, Amsterdam: North-Holland, 1967. 488 p.
Ландэ Д.В. Основы моделирования и оценки электронных информационных потоков : монографія / Д.В. Ландэ, В.Н. Фурашев, С.М. Брайчевский, А.Н. Григорьев. – К. : Инжиниринг, 2006. – 176 с.
Карпов А.В. Измерение представительности парламента в пропорциональных избирательных системах // Моделирование в социально-политической сфере. – 2008. – № 1(2). – С. 10 – 21.