Прикладні аспекти застосування моделей взаємозв’язку “ЗМІ-соціум-державна політика”

Автор(и)

  • Є.Л. ДОБРОВОЛЬСЬКИЙ аспірант НТУУ “КПІ”, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.37750/2616-6798.2012.2(5).271866

Ключові слова:

контент-аналіз, моделі впливу ЗМІ, вплив ЗМІ

Анотація

Робота присвячена дослідженню та моделюванню взаємозв’язків засобів масової комунікації, громадської думки та політики на прикладі подій прийняття Податкового кодексу в Україні в 2010 – 2011 роках. Розглядаються моделі взаємозв’язку засобів масової інформації (ЗМІ), соціуму та політики, наводяться приклади отриманих результатів.

Посилання

Штромайєр Г. Політика і мас-медіа / Г. Штромайєр ; [пер. з нім. А. Орган]. – К. : Вид. дім “Києво-Могилянська академія”, 2008. – 303 c.

Документація інформаційно-аналітичної системи. – Режим доступу : //www.online.infostream.ua

Ландэ Д.В. Основы моделирования и оценки электронных информационных потоков / Д.В. Ландэ, В.Н. Фурашев, С.М. Брайчевский, А.Н. Григорьев. – К. : ООО “Инжиниринг”, 2006. – 90 с.

Нейсбит Д. Мегатренды / Д. Нейсбит. – М. : ООО “Издательство АСТ”, 2003. – 384 с.

Бухарин С.Н. Методы и технологи информационных войн / С.Н. Бухарин, В.В. Цыганов. – М. : Академический проект, 2007. – 382 с.

Парсонс В. Публічна політика: Вступ до теорії й практики аналізу політики / В. Парсонс ; [пер. з англ. О. Дем’янчука]. – К. : Вид. дім “Києво-Могилянська академія”, 2006. – 549 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-05-28

Номер

Розділ

Статті