Криза та кризовий менеджмент у сфері паблік рилешнз: конкретизація понять

Автор(и)

  • О.П. ГУСАК здобувач кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики КНУ ім. Т.Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.37750/2616-6798.2011.3(3).271670

Ключові слова:

криза, кризова комунікація, кризовий менеджмент, ПР

Анотація

У статті аналізуються поняття “кризи” та “кризового менеджменту”, розглядаються особливості кризового менеджменту як напряму ПР.

Посилання

Мойсеєв В.А. Паблік рілейшнз / В.А. Мойсеєв. – К. : Академвидав, 2007. – 224 с.

Міжнародний прес-клуб. – Режим доступу : //www.pr-club.com/PR_Lib/pr-papers/lyadnik-shtin.doc

Фокус. – Режим доступу : //www.focus.ua/society/13491

Новини України. – Режим доступу : //www.newsukraine.com.ua/news/249828-prirodnyekatastrofy-oboshlis-mirovoj-ekonomike-v-109-mlrd-doll

Інститут кризового менеджменту. – Режим доступу : //www.crisisexperts.com

Етимологічний словник української мови : в 7 т. / [гол. ред. О.С. Мельничук ]. – Т. 3. – К. : Наук. думка, 1989. – 552 с.

Великий тлумачний словник сучасної української мови (з дод. і допов.) / [уклад. і голов. ред. Бусел В.Т.]. – К. : Ірпінь : ВТО “Перун”, 2005. – 1728 с.

Hermann C. Some Consequences of Crises Which Limit the Viability of Organizations // Administrative Science Quarterly. – 1963. – Vol. 8. – P. 61 – 82.

Меткин М.В. Особенности управления кризисными ситуациями: учебное пособие / М.В. Меткин. – СПб., 2004. – 74 с.

Федотова М.Г. Связи с общественностью как антикризисный менеджмент: учебное пособие / М. Г. Федотова. – Омск : Изд-во ОмГТУ, 2009. – 64 с.

Улмер Р. Эффективная кризисная коммуникация / Р. Улмер, Т. Селнау, М. Сиджер ; [пер. с англ.]. – Х. : Изд-во Гуманитарный Центр (Науменко А.А.), 2011. – 268 с.

Міжнародний прес-клуб. – Режим доступу: //www.pressclub.host.ru/PR_Lib/PR_Rab ots.shtml

Чумиков А.Н. Связи с общественностью / А.Н. Чумиков. – М. : Дело, 2001. – 295 с.

Сайтэл Ф.П. Современные паблик рилейшнз / Ф.П. Сайтэл ; [пер. с англ.]. – 8-е изд. – М. : Консалтинговая группа “ИМИДЖ-контакт”; ИНФРА-М, 2002. – 592 с.

Ситуационный анализ в связях с общественностью : учебник для вузов / [Л.В. Азарова, В.А. Ачкасова, К.А. Иванова, А.Д. Кривоносов, О.Г. Филатова]. – СПб. : Питер, 2009. – 256 с.

Гундарин М.В. Книга руководителя отдела PR / М.В. Гундарин. – СПб. : Питер, 2006. – 368 с.

Запорожець О. Ю. Кризові репутаційні стратегії держав у міжнародних відносинах (на прикладі України та Російської Федерації): дис. на здобуття наукового ступеня канд. політ. наук : 23.00.04 / Запорожець Оксана Юріївна. – К., 2005. – 201 с.

Синяева И.М. Паблик рилейшнз в коммерческой деятельности / И.М. Синяева. – М. : Юнити-Дана, 2003. – 414 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-10-21

Номер

Розділ

Статті