Засоби масової комунікації в культурі суспільства постмодерну
DOI:
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2011.3(3).271662Ключові слова:
засоби масової комунікації, масова культура, інформаційні технології, телебачення, ІнтернетАнотація
Проаналізовано місце, роль та вплив засобів масової комунікації на суспільство й індивіда в умовах інформаційного суспільства.
Посилання
Афонін Е.А. Велика розтока (глобальні проблеми сучасності: соціально-історичний аналіз). – К. : Видавець ПАРАПАН, 2002. – 325 с.
Гладуэлл М. Переломный момент. Как незначительные изменения приводят к глобальным переменам. – М. : Издательство “Альпина Паблишер”, 2010. – 256 с.
Духовні цінності в умовах глобальних цивілізаційних трансформацій: монографія / Баран Л., Баран Р., Власова О. та ін. / [Т.І. Власова (заг. ред.), Т.М. Талько (заг. ред.)]. – Д.: Маковецький, 2009. – 404 с.
Рогачов А.Л. Досвід глобалізації та його інтерпретації // Практична філософія. – 2009. – № 2 (32). – С. 126 – 134.
Фоксол Г. Психология потребителя в маркетинге / Г. Фоксол, Р. Голдсмит, С. Браун ; под ред. И.В. Андреевой. – СПб. : Питер, 2001. – 352 с.
Ортега-и-Гассет X. Дегуманизация общества / X. Ортега-и-Гассет. – М.: Радуга, 1991. – 639 с.
Ясперс К. Истоки истории и ее цель. Современная техника. Новая технократическая волна на Западе / К. Ясперс ; под ред. П.С. Гуревича. – М. : Прогресс, 1986. – 452 с.
Эллюль Ж. Технологический блеф // Философские науки. – 1991. – № 9. – С. 23 – 30.
Адорно Т. О технике и гуманизме // Философия техники в ФРГ. – М., 1989. – С. 367 – 370.
Fridmann G. Enseignement et culture de mass // Communications. – Paris, 1962. – № l. – 123 p.
История и культура : сборник статей / [ред. Булавкин К.В.]. – Орехово-Зуево : МГОГИ, 2011. – 239 с.
Виходець О.М. Соціальні комунікації в культурі української організації : монографія / О.М. Виходець. – О. : Олтех, 2010. – 285 с.
Оленіна О. Трансформації мистецтва в комунікативній культурі соціуму : монографія / О. Оленіна. – Х.: [б. в.], 2010. – 256 с.
Теплиц К.Т. Все для всех: массовая культура и современный человек ; [перевод]. – М.: ИНИОН, 1996. – 123 с.
Ермалавичюс Ю.Ю. На смене эпох. Современные особенности исторического развития человечества. – [2-е изд., доп.]. – М. : Правда народов содружества, 2002. – 146 с.
Межуев М. Феномен книги и национальное в культуре // Общество и книга: от Гуттенберга до Интернета. – М. : Традиция, 2001. – С. 96 – 101.
Нэсбитт Д. Что нас ждет в 90-е годы : Мегатенденции. Год 2000 : Десять новых направлений на 90-е гг. / Д. Нэсбитт; [пер. с англ., предисл. И.Т. Фроловой]. – М. : Республика, 1992. – 414 с.
Гегелова Н.С. Культурная миссия телевидения / Н.С. Гегелова. – М. : РУДН, 2011. – 263 с.
Андрющенко М.Ю. Іміджеві імперативи українського телебачення : монографія / М.Ю. Андрющенко. – К. : Щек, 2008. – 216 с.
Горпенко В.Г. Монтаж : Кіно. Телебачення / В.Г. Горпенко. – К. : КиМУ, 2004. – 272 с.
Маклюэн М. Галактика Гуттенберга : Становление человека печатающего / М. Маклюэн ; [пер. И.О. Тюриной]. – М.: Академический Проект; Фонд “Мир”, 2005. – 495 с.
Эко У. От интернета к Гуттенбергу // Чтение с листа, с экрана и “на слух” : опыт России и других стран / У. Эко. – М. : РШБА, 2009. – С. 70 – 79.
А. Моль. Социодинамика культуры / А. Моль. – М. : Прогресс, 1973. – 406 с.
Генис А.А. Вавилонская башня : Искусство настоящего времени. Эссе / А.А. Генис. – М. : Независимая газета, 1997. – 251 с.