Теоретичні підходи до визначення соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі формування мовної особистості
DOI:
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2011.2(2).271531Ключові слова:
соціокультурна компетенція, мовна особистість, культуро відповідний підхід, антропологічний підхід, особистісно орієнтоване виховання, соціокультурна компетенція майбутнього вчителя, соціокультурна комунікаціяАнотація
Про теоретичне підґрунтя соціокультурного комунікаційного простору у парадигмі освіти, в контексті якої представлена проблема підготовки майбутнього педагога як мовної особистості. Подана характеристика соціокультурного комунікаційного простору. Здійснено аналіз психолого-педагогічних досліджень проблеми соціокультури та її зв’язку із соціокультурною комунікацією.
Посилання
Белый А. Пути культуры // Вопросы педагогики. – 1991. – № 11. – С. 91-95.
Библер В. От наукоучения – к логике культуры / В. Библер. – М .: Политиздат,1991. – 413 с.
Зязюн І.А. Педагогічна майстерність / І.А. Зязюн та інші. – К. : Вища школа, 1997. – 345 с.
Концепція виховання молоді у національній системі освіти / Інформаційний збірник Міністерства освіти України. – 1996. – № 2. – С. 2-11.
Орлов В. Професійне становлення майбутніх вчителів мистецьких дисциплін : Теорія і технологія : монографія / В. Орлов ; за заг. ред. І.А. Зязюна. – К.: Наукова думка, 2003. – 262 с.
Розов Н. Философия гуматитарного образования / Н. Розов. – М. : Наука, 1993. – 236 с.