Зв’язок з громадськістю як стратегічний менеджмент комунікацій

Автор(и)

  • В.М. БЕРЕЗЕНКО докторант Інституту журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.37750/2616-6798.2011.1(1).271461

Анотація

Про врахування системного характеру комунікації, що зумовлює активну взаємодію елементів комунікаційного менеджменту.

Біографія автора

В.М. БЕРЕЗЕНКО, докторант Інституту журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка

кандидат філологічних наук  

Посилання

Шишкина М.А. Паблик рилейшнз в системе социального управления / М.А. Шишкина. – СПб. : Паллада-медиа / СЗРЦ Русич, 2002. – 444 с.

Чумиков А. Связи с общественностью : учебное пособие / А. Чумиков. – М : Дело, 2001. – 296 с.

Виханский О.С. Стратегическое управление / О.С. Виханский. – М. : Экономистъ, 2006. – 293 с.

Ансофф И. Новая корпоративная стратегия / И. Ансофф. – СПб. : Питер Ком, 1999. – 416 с.

Стратегический инновационный менеджмент : учебное пособие / Г.Я. Гольдштейн. – Таганрог : Изд-во ТРТУ, 2004. – 267 с.

Гольдштейн Г.Я. Стратегический менеджмент : учебное пособие / Г.Я. Гольдштейн. – Таганрог : Изд-во ТРТУ, 2003. – 94 с.

Гурков И.Б. Стратегический менеджмент организации / И.Б. Гурков. – М. : ТЕИС, 2004. – 239 с.

Яковлев И.Л. Паблик рилейшнз в организациях : учебно-справочное пособие / И.Л. Яковлев. – СПб. : Петрополис, 1995. – 147 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-29

Номер

Розділ

Статті