Глобальне інформаційне суспільство: поняття, структура, комунікації
DOI:
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2011.1(1).271458Ключові слова:
глобальне інформаційне суспільство, структура інформаційного суспільства, соціальні комунікації в інформаційному суспільствіАнотація
Розглядаються базові поняття, структура та соціальні комунікації глобального інформаційного суспільства.
Посилання
Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рілейшнз / В. Бебик. – К. : МАУП, 2005. – 440 c.
Бебик В. Політологія: наука і навчальна дисципліна / В. Бебик. – К. : Каравела, 2009. – 496 c.
Бебик В. Сучасна глобалістика: провідні концепції і модерна практика / В. Бебик, С. Шергін, Л. Дегтерьова. – К. : Університет “Україна”, 2006. – 208 с.
Буржуазные теории журналистики: критический анализ ; под ред. Засурского Я.И. – М. : Мысль, 1980. – 253 с.
Ваттимо Дж. Прозрачное общество / Дж. Ваттимо. – М. : Логос, 2002. – 128 с.
Висоцький О. Комунікація як компонента легітимаційної політики // Політичний менеджмент. – 2008. – № 1. – C. 24-34.
Власенко Н.А., Зорько С.В., Сиротич М.Р. Україна на шляху до інформаційного суспільства: проблеми та здобутки. Інформаційно-аналітичний огляд Національного інституту стратегічних досліджень. – К. : НІСД, 1995. – № 5.
Дэннис Э., Мэррилл Дж. Беседы о масс-медиа / Э. Дэннис, Дж. Мэррилл ; [пер. с англ.]. – М. : Вагриус, 1997. – 384 с.
Жиляєв І.Б. Інформаційно-комунікаційні технології як державний приоритет // Проблеми науки . – 2003. – № 8. – С. 3.
Кін Дж. Мас-медія і демократія / Дж. Кін ; [пер. з анг.]. – К., 1999. – С. 102.
Корнхаузер В. Політика масового суспільства // Політологічні читання. – 1992. – № 1.
Краткий словарь по социологии ; под общ. ред. Д.М. Гвишиани, Н.И. Лапина. – М. : Политиздат, 1988. – 479 с.
Лалл Джеймс. Мас-медіа, комунікація, культура: глобальний підхід / Джеймс Лалл. – К., 2002.
Овчаров А. Вплив соціально-психологічних технологій на соціальне середовище // Соціальна психологія. – 2008. – №6. – С. 34-42.
Ольшанский Д. Политический PR / Д. Ольшанский. – Спб.: Питер, 2003. – 544 с.
Орбан-Лембрик Л. Соціальна поведінка як спосіб вияву активності особистості // Соціальна психологія. – № 5. – 2004. – С. 12-19.
Попов Н.П. Индустрия образов. Идеологические функции средств массовой информации в США / Н.П. Попов. – М. : Политиздат, 1986. – 144 с.
Поршнев Б. Социальная психология и история / Б. Поршнев. – [2-е изд., доп. и испр.]. – М. : Наука, 1979. – 235 с.
Почепцов Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Почепцов. – М. : Рефл-бук : Ваклер, 2005. – 638 с.
Почепцов Г. Теорія комунікації / Г. Почепцов.– К.: Видавничий центр “Київський університет”, 1999. – 308 с.
Почепцов Г. Тоталитарный человек / Г. Почепцов. – К. : Глобус, 1994. – 151 с.
Присяжнюк М. Використання нейролінгвістичного програмування для маніпулювання свідомістю // Соціальна психологія. – 2008. – № 5. – С. 137-141.
Проблеми та реалії інформаційного суспільства в умовах глобалізації ; за ред. В. Бебика та О. Барно. – Кіровоград, 2008. – 118 с.
Різун В.В. Правда і кривда: історія взаємин з точки зору медіа освіти // Соціальна психологія. – 2008. – № 2. – C. 60-70.
Сіленко А.О. Електронна Україна // Політичний менеджмент. – 2003. – № 3. – С. 40-55.
Социальные коммуникации (теория, методология, деятельность): словарь-справочник / автор-составитель В.А. Ильганаева. – Х. : “Городская типография”, 2009. – 392 с.
Уледов А. Общественная психология и идеология. – М. : Мысль, 1985. – 268 с.
Хайек Ф. Пагубная самонадеянность. Ошибки социализма / Ф. Хайек. – М. : Новости, 1992. – 304 с.
Шиллер Г. Манипуляторы сознанием ; [пер. с англ.; науч. ред. Я.Н. Засурский]. – М.: Мысль, 1980. – 326 с.
Adorno Th. W. The Autoritarian Personality. – N.Y., 1950. – 275 p.
Almond G. Comparative political system// Journal of Politics. – Gainesville, 1956, vol.18. – № 3. – Р. 391-409.
Benigar J. R. Control Revolution: Technological and Economic Origins of the Information Society. – Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 1986. – 493 p.
Broder D. How Press Secrecy Backfired on Reagan // Washington Post. – 1987. – 22 March.
Carey J. Communication as Culture: Essays on Media and Society. – N.Y.: Unwin/Hyman, 1989. – P. 309.
Entman R. M. Democracy Without Citizens: Media and the Decay of American Politics. – N. Y., 1989.
Habermas J. The Structural Transformation of the Public Sphere: An Inquiry into a Category of Bourgeois Society. – Cambridge Massachusetts: The MIT Press, 305 p.
Handbooks of Administrative Communication. – N. Y., 1997.
McLuhan M. Understanding Media: The Extensions of Man. London: Routledge, 1994. – 359 p.
Powell J. The President and the Press. – Washington: D. C., 1981.
PR в органах державної влади та місцевого самоврядування ; за ред. В. Бебика та С. Куніцина. – К., 2003. – 240 с.
Reedy G. The White House: The Media and the Man in the Middle // Three Press Secretaries on the Presidency and the Press. – Lanham, 1983.
Sabato L. J. Feeding Frenzy: How Attack Journalism Has Transformed American Politics. – N.Y. : Free Press, 1991. – 306 p.
Schram M. The Great American Video Game: Presidential Politics in the Television Age. – N. Y., 1987.
Schwartzenberg R.-J. Sociologie Politique. – Paris : Montchrestien, 1988. – 566 p.
Spear J. C. Presidents and the Press: The Nixon Legacy. – Cambridge : MIT, 1984. – 349 р.
Wurman R. S. Information Anxiety. – N. Y. : Doubleday, 1989. – P. 294.