Глобальне інформаційне суспільство: поняття, структура, комунікації

Автор(и)

  • В.М. БЕБИК проректор Університету “Україна”, голова Всеукраїнської асоціації політичних наук, Україна

DOI:

https://doi.org/10.37750/2616-6798.2011.1(1).271458

Ключові слова:

глобальне інформаційне суспільство, структура інформаційного суспільства, соціальні комунікації в інформаційному суспільстві

Анотація

Розглядаються базові поняття, структура та соціальні комунікації глобального інформаційного суспільства.

Біографія автора

В.М. БЕБИК, проректор Університету “Україна”, голова Всеукраїнської асоціації політичних наук

доктор політичних наук,професор

Посилання

Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рілейшнз / В. Бебик. – К. : МАУП, 2005. – 440 c.

Бебик В. Політологія: наука і навчальна дисципліна / В. Бебик. – К. : Каравела, 2009. – 496 c.

Бебик В. Сучасна глобалістика: провідні концепції і модерна практика / В. Бебик, С. Шергін, Л. Дегтерьова. – К. : Університет “Україна”, 2006. – 208 с.

Буржуазные теории журналистики: критический анализ ; под ред. Засурского Я.И. – М. : Мысль, 1980. – 253 с.

Ваттимо Дж. Прозрачное общество / Дж. Ваттимо. – М. : Логос, 2002. – 128 с.

Висоцький О. Комунікація як компонента легітимаційної політики // Політичний менеджмент. – 2008. – № 1. – C. 24-34.

Власенко Н.А., Зорько С.В., Сиротич М.Р. Україна на шляху до інформаційного суспільства: проблеми та здобутки. Інформаційно-аналітичний огляд Національного інституту стратегічних досліджень. – К. : НІСД, 1995. – № 5.

Дэннис Э., Мэррилл Дж. Беседы о масс-медиа / Э. Дэннис, Дж. Мэррилл ; [пер. с англ.]. – М. : Вагриус, 1997. – 384 с.

Жиляєв І.Б. Інформаційно-комунікаційні технології як державний приоритет // Проблеми науки . – 2003. – № 8. – С. 3.

Кін Дж. Мас-медія і демократія / Дж. Кін ; [пер. з анг.]. – К., 1999. – С. 102.

Корнхаузер В. Політика масового суспільства // Політологічні читання. – 1992. – № 1.

Краткий словарь по социологии ; под общ. ред. Д.М. Гвишиани, Н.И. Лапина. – М. : Политиздат, 1988. – 479 с.

Лалл Джеймс. Мас-медіа, комунікація, культура: глобальний підхід / Джеймс Лалл. – К., 2002.

Овчаров А. Вплив соціально-психологічних технологій на соціальне середовище // Соціальна психологія. – 2008. – №6. – С. 34-42.

Ольшанский Д. Политический PR / Д. Ольшанский. – Спб.: Питер, 2003. – 544 с.

Орбан-Лембрик Л. Соціальна поведінка як спосіб вияву активності особистості // Соціальна психологія. – № 5. – 2004. – С. 12-19.

Попов Н.П. Индустрия образов. Идеологические функции средств массовой информации в США / Н.П. Попов. – М. : Политиздат, 1986. – 144 с.

Поршнев Б. Социальная психология и история / Б. Поршнев. – [2-е изд., доп. и испр.]. – М. : Наука, 1979. – 235 с.

Почепцов Г. Паблик рилейшнз для профессионалов / Г. Почепцов. – М. : Рефл-бук : Ваклер, 2005. – 638 с.

Почепцов Г. Теорія комунікації / Г. Почепцов.– К.: Видавничий центр “Київський університет”, 1999. – 308 с.

Почепцов Г. Тоталитарный человек / Г. Почепцов. – К. : Глобус, 1994. – 151 с.

Присяжнюк М. Використання нейролінгвістичного програмування для маніпулювання свідомістю // Соціальна психологія. – 2008. – № 5. – С. 137-141.

Проблеми та реалії інформаційного суспільства в умовах глобалізації ; за ред. В. Бебика та О. Барно. – Кіровоград, 2008. – 118 с.

Різун В.В. Правда і кривда: історія взаємин з точки зору медіа освіти // Соціальна психологія. – 2008. – № 2. – C. 60-70.

Сіленко А.О. Електронна Україна // Політичний менеджмент. – 2003. – № 3. – С. 40-55.

Социальные коммуникации (теория, методология, деятельность): словарь-справочник / автор-составитель В.А. Ильганаева. – Х. : “Городская типография”, 2009. – 392 с.

Уледов А. Общественная психология и идеология. – М. : Мысль, 1985. – 268 с.

Хайек Ф. Пагубная самонадеянность. Ошибки социализма / Ф. Хайек. – М. : Новости, 1992. – 304 с.

Шиллер Г. Манипуляторы сознанием ; [пер. с англ.; науч. ред. Я.Н. Засурский]. – М.: Мысль, 1980. – 326 с.

Adorno Th. W. The Autoritarian Personality. – N.Y., 1950. – 275 p.

Almond G. Comparative political system// Journal of Politics. – Gainesville, 1956, vol.18. – № 3. – Р. 391-409.

Benigar J. R. Control Revolution: Technological and Economic Origins of the Information Society. – Cambridge, Mass. : Harvard University Press, 1986. – 493 p.

Broder D. How Press Secrecy Backfired on Reagan // Washington Post. – 1987. – 22 March.

Carey J. Communication as Culture: Essays on Media and Society. – N.Y.: Unwin/Hyman, 1989. – P. 309.

Entman R. M. Democracy Without Citizens: Media and the Decay of American Politics. – N. Y., 1989.

Habermas J. The Structural Transformation of the Public Sphere: An Inquiry into a Category of Bourgeois Society. – Cambridge Massachusetts: The MIT Press, 305 p.

Handbooks of Administrative Communication. – N. Y., 1997.

McLuhan M. Understanding Media: The Extensions of Man. London: Routledge, 1994. – 359 p.

Powell J. The President and the Press. – Washington: D. C., 1981.

PR в органах державної влади та місцевого самоврядування ; за ред. В. Бебика та С. Куніцина. – К., 2003. – 240 с.

Reedy G. The White House: The Media and the Man in the Middle // Three Press Secretaries on the Presidency and the Press. – Lanham, 1983.

Sabato L. J. Feeding Frenzy: How Attack Journalism Has Transformed American Politics. – N.Y. : Free Press, 1991. – 306 p.

Schram M. The Great American Video Game: Presidential Politics in the Television Age. – N. Y., 1987.

Schwartzenberg R.-J. Sociologie Politique. – Paris : Montchrestien, 1988. – 566 p.

Spear J. C. Presidents and the Press: The Nixon Legacy. – Cambridge : MIT, 1984. – 349 р.

Wurman R. S. Information Anxiety. – N. Y. : Doubleday, 1989. – P. 294.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-03-29

Номер

Розділ

Статті