Проблеми визначення правового режиму об’єктів, створених за допомогою технологій нейромереж
DOI:
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2019.4(31).196668Ключові слова:
штучний інтелект, нейромережа, інформаційний об’єкт, правовий режим, авторське правоАнотація
В статті розглядається механізм створення об’єктів авторського права за допомогою технології штучного інтелекту (на прикладі графічних та музичних творів). З урахуванням особливостей створення таких об’єктів, у статті наведена порівняльно-правова характеристика доцільності поширення на такі об’єкти режиму: авторсько-правової охорони, режиму суспільного надбання, режиму об’єктів, які не мають авторсько-правової охорони, або віднесення до інформаційного об’єкту з режимом з відкритого доступу.Посилання
Dredge S. Jukedeck hopes artificial intelligence can ‘democratise music’. URL: https://musically.com/2017/08/09/jukedeck-artificial-intelligence-music (дата звернення 07.12.2019).
Google Music Transformer: композитор на базі штучного інтелекту. URL: http://innotech news.com/corporations-news/2388-google-music-transformer-kompozitor-na-baze-iskusstvennogo-intellekta (дата звернення 07.12.2019).
The Next Rembrandt. URL: https://news.microsoft.com/europe/features/next-rembrandt (дата звернення 07.12.2019).
DeepDream. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/DeepDream (дата звернення 07.12.2019).
Prisma Terms of Use URL: https://prisma-ai.com/terms.html (дата звернення 10.09.2019).
FaceApp: Terms of Use 08.03.2017. URL: https://www.faceapp.com/terms (дата звернення 10.09.2019).
ZAO: Terms of Use 07.09.2019. URL: https://h5.ai-factory.com/zao/static-pages/protocol.html ?name=privacy (дата звернення 10.09.2019).
Штучний інтелект, машинне навчання та нейронні мережі – у чому різниця і для чого їх використовують. URL: https://evergreens.com.ua/ua/articles/machine-learning-overview.html (дата звернення 10.09.2019).
Google Brain представили сеть Music Transformer для создания гармоничной музыки URL: https://neurohive.io/ru/novosti/music-transformer (дата звернення 10.09.2019).
Ivan Mityazov ШІ в смартфонах – використанян і подальші перспективи. URL: https://root-nation.com/articles-ua/tech-ua/ua-ai-smartphones (дата зверенння 09.09.2019).
Томаров І. Оригінальність фотографії у судовій практиці. URL: http://www.legalshift. com.ua/?p=948 (дата зверенння 09.09.2019).
Штефан О. Поняття об’єкту авторського права та критеріїв його охороноздатності. Теорія і практика інтелектуальної власності. 2006. № 6. С. 3-8
Штефан А.С. Авторське право і суміжні права: особливості правової охорони, здійснення та захисту: монографія – (НДІ інтелектуальної власності НАПрНУ). Київ: ТОВ “НВП Інтерсервіс”, 2017. 150 с. (дата звернення 07.12.2019).
Naruto v. Slater, No. 16-15469 (9th Cir. 2018) URL: https://law.justia.com/cases/federal/ appellate-courts/ca9/16-15469/16-15469-2018-04-23.html (дата звернення 17.08.2019).
Мазуренко С.В. Авторське право на фотографії. Актуальні проблеми держави і права. 2008, С. 12-19.
Про авторське право і суміжні права: Закон України від від 04.11.18 р. № 3792-XII URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3792-12 (дата звернення 17.08.2019).
Право інтелектуальної власності: акад. курс: підруч. для студ. вищих навч. закладів / О.П. Орлюк, Г.О. Андрощук, О.Б. Бутнік-Сіверський та ін.; за ред. О.П. Орлюк, О.Д. Святоцького. Київ: Видавничий Дім “Ін Юре”, 2007. 696 с. (дата звернення 10.09.2019).
Литвин С.Й. Окремі питання щодо припинення виключних майнових прав на твір Право. 2015. № 3. С. 116-122.
Дані. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Дані (дата звернення 09.09.2019).
Кодинець А. Інтелектуальна власність та інформаційні відносини: теоретичні засади правового регулювання. Підприємництво, господарство і право. 2016. № 8. С. 16-20.