Про заходи забезпечення якості телекомунікаційних послуг
DOI:
https://doi.org/10.37750/2616-6798.2012.2(5).271951Ключові слова:
телекомунікаційні послуги, рівень якості послуг, оператори/провайдери, споживачі телекомунікаційних послугАнотація
Щодо врегулювання відносин між операторами/провайдерами телекомунікацій та споживачами з питань забезпечення якості телекомунікаційних послуг на рівні, встановленому законодавством України у сфері телекомунікацій.
Посилання
Рівень життя населення України / НАН України. Інститут демографії та соц. досліджень. Державний комітет статистики України ; за ред. Л.М. Черенько. – К. : ТОВ “Видавництво “Консультант”, 2006.
Наталья Толстых. Методика оценки качества. – Режим доступа : //www.i-soc.com.ua/journal/N1 _1999r_8.pdf
Про телекомунікації : Закон України від 18.09.03 р. № 1280-IV. – Режим доступу : //www.rada.gov.ua.
Про затвердження Основних вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг : Рішення НКРЗ від 26.03.09 р. № 1420. – Режим доступу : //www.nkrz.gov.ua/img/zstored/File/r1420dod(M).pdf
Положення про якість телекомунікаційних послуг. – Режим доступу : //www.nkrz.gov.ua
Правилах надання та отримання телекомунікаційних послуг. – Режим доступу : //www.zakon1.rada.gov.ua/laws/show/295-2012-п/print1334643597948118
Звіт щодо діяльності НКРЗ та стану телекомунікацій в Україні. – Режим доступу : //www.nkrz.gov.ua
М.С. Братіца, А.В. Бучна, Т.В. Дубовик. Шляхи забезпечення всебічного інформування споживачів про рівні якості телекомунікаційних послуг в Україні / Національна комісія з питань регулювання зв’язку України. – Режим доступу : //www.nkrz.gov.ua/uk/1282894968/1282895048